מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!   מתכונים צרחותתת יאבלולוווו שמבלולוווו!  

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה ראשית מרק עדשים בסמארט ליד- של הנינג׳ה

מרק עדשים בסמארט ליד- של הנינג׳ה

טוב חברים זוהי יריית הפתיחה החורף , צילמתי לכם קולקציית מרקים לסמארט ליד של הנינגה..

שלחתם לי מלא הודעות שקניתם בגללי את הסיר, ואני מרגיש אחריות כלפיכם אז הכנתי לכם מרקים מהממים לפי נוסחת 3 על 20 מכירים?יופי כי גם אני לא 😂 המצאתי עכשיו

ברצינות תקשיבו כל מרק שתרצו, אתם מתחילים בטיגון של הירקות מוסיפים קטניות, סוגרים 20 דקות

ויש לכם מרק!!! נתחיל במרק עדשים ,

אני חושב שזה המרק האהוב על הישראלים אני לא בטוח אבל חושב

מידע

דירוג מתכון

0.0/5

שתפו

2 בצלים
3 גבעולי סלרי
4 שיני שום
רבע כוס שמן
חצי קילו עדשים ירוקות
מלח, פפריקה, כמון, פלפל שחור
פטרוזיליה ולימון – לאמ חובה

אופן ההכנה

למתכון:

שמים את הסיר על מצב צריבה דרגה 5, שמים רבע כוס שמן – מטגנים 2 בצלים קצוצים ו-3 גבעולי סלרי קצוצים מערבבים כדקה ומוסיפים 4 שיני שום פרוסות.

מוסיפים חצי קילו עדשים ירוקות, מוסיפים 2.5 ליטר מים קרים, מערבבים וסוגרים את הסיר.

מעבירים את הסליידר שמאלה במצב סיר לחץ ל- 20 דקות ומפעילים..

שימו לב ב- ol735 יש מצב שנקרא שיחרור מהיר (ברגע שהבישול יסתיים הסיר ישחרר בעצמו את האדים במהירות) אם אתם עם הדגם הקודם פשוט תשחררו את האדים בעצמכם בעזרת השסתום.

פותחים את הסיר ומדליקים שוב מצב בישול ל-5 דקות כדי לפתוח את התבלינים הבאים: 2.5 כפיות מלח (כפית לכל ליטר נוזל) כפית פפריקה גדושה, כפית כמון גדושה, כפית פלפל שחור – מוסיפים לסיר ומערבבים באמצעות מטרפה (מי שאין לו מטרפה שיערבב את התבלינים עם רבע כוס מים ויוסיף לסיר כדי שלא יווצרו גושי תבלין). זהו פשוט פשוט, 20 דקות בדיוק מגישים בנדיבות

אני אוהב להוסיף פטרוזיליה קצוצה ולימון

בתאבון

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מתכונים נוספים

ברוכים הבאים למערכת

ברוכים הבאים לאזור מתכונים צרחותת

ברוכים הבאים למערכת